בין אם אתם מתעניינים בטיפולי השתלת שיער או דווקא הסרתו, תמצאו ברשת הרבה מאד מידע על שיטות שונות, טיפולים אסתטיים ואפשרויות. אז איך עובדת הסרת שיער ipl למשל ואילו שיטות מתקדמות יש להשתלת שיער והאם השתלה היא רק לגברים? הנה כמה עובדות על שני הטיפולים הפופולריים האלו שאולי לא ידעתם ולא העזתם לשאול.

הסרת שיער היא אף פעם לא לצמיתות

הרבה מאד פעמים אנחנו שומעים שאפשר להסיר את השיער אחת ולתמיד ולהיפטר מהצרה. חשוב לדעת שגם שיטות מתקדמות כמו הסרת שיער ipl או לייזר מצריכות תחזוקה אחת לתקופה כדי להסיר את השיער המיותר. הגוף שלנו מגדל שיער באופן טבעי ולכן, על אף שמדובר בשיטות שמשמידות את זקיקי השיער מהשורש, אנחנו מגלים שהשיער חזר. אי אפשר להסיר שיער לצמיתות אבל אפשר לעצור את צמיחתו באופן משמעותי.

סוג השיער משפיע על הצלחת הטיפול

בין אם מדובר בהשתלת שיער או הסרתו, חשוב לדעת שיש טיפולים שלא מתאימים לכל סוג שיער. כך למשל טיפולי לייזר יתאימו לשיער כהה אך לאו דווקא יעזרו למי שיש לו שיער בהיר. בין כל שיטות הסרת שיער דווקא טכנולוגיית ה-IPL יכולה להתאים באופן ספציפי לכל לקוח – במהלך האבחון סוקרים את גוון העור, סוג השיער מבחינת הצבע והעובי, קצב גידול השיער ועוד.

השתלת שיער זה לא רק לגברים

אחד המיתוסים הכי גדולים הוא שגברים הם אלו שפונים לטיפולי השתלת שיער הרבה יותר מנשים. היום, עם זיהום האוויר שבו אנחנו חיים, עם שינויים הורמונליים, תזונה לקויה ועוד הרבה דברים שמשפיעים על צפיפות השיער, השתלת שיער היא טיפול אסתטי לכל דבר שמותאם גם לנשים. אפשר להתמקד באזור אחד קטן של השיער שבו צפיפות השיער דלילה.

השתלת שיער היא בעצם עידוד צמיחת השיער

היום אנחנו כבר לא מתייחסים להשתלת שיער מתוך שימוש בתוספות שיער והשתלות של חלקי שיער, אלא כטכנולוגיות לעידוד צמיחת השיער. השימוש בטכנולוגיות כמו IPL ולייזר מאפשר לנו לעודד את צמיחת השיער דרך טיפול בזקיקי השיער והזרמת דם לאזור. באמצעות קרני האור המגיעות לאזור אנחנו מעודדים את זרימת הדם התקינה ובכך מסייעים לעידוד צמיחת השיער. היום כבר כמעט לא משתמשים בתוספות שיער אלא מעודדים צמיחת שיער טבעית.

אפשר לטפל גם בשיעור בפנים – בלי כאב ותופעות לוואי אחרות

עד לפני כמה שנים היה ברור שכשמדובר בטיפול בשיער בפנים הסיטואציה היא לגמרי אחרת ויש כל מיני מגבלות שונות. היום המצב הוא שונה ובזכות הטכנולוגיות כמו הסרת שיער ipl או לייזר אפשר לטפל בפנים בלי לפחד מכאב, מאדמומיות או מצלקות שונות. חשוב לבחור בקליניקה מוכרת ומנוסה לרפואה אסתטית שיש לה את המכשור המתקדם ביותר ולעבור אבחון מסודר לפני תחילת הטיפול.

 

Whatsapp us

Share This

Share this post with your friends!