השתלת שיער לנשים – השיטות המרכזיות

הצורך של כל אישה להיראות במיטבה הינו ברור מאליו, וחלק בלתי נפרד מכך טמון במראה השיער שלה. שיער שופע, צפוף ומסודר היטב הוא סמל לחינניות וליופי, ומקנה מראה צעיר גם כשהשנים עוברות. למרבה הצער ולמרות מה שמקובל לחשוב, גם נשים, בדיוק כמו גברים, עלולות לסבול מתופעות של נשירת שיער, בין אם מסיבות רפואיות ובין אם מסיבות נפשיות או גנטיות. במקרים שכאלה האפשרות לעבור השתלת שיער נחשבת למאוד יעילה ומומלצת, ובשורות הקרובות תבינו כיצד הדבר נעשה.

 

החשיבות בבחירת הקליניקה

ראשית כל חשוב להדגיש את החשיבות שבבחירת קליניקה איכותית שמתמחה בהשתלות שיער. עליכן לקחת בחשבון כי לעומת פעולות קוסמטיות פשוטות יותר בשיער, כגון צביעה, הבהרה או אפילו תוספות שיער , כאשר מדובר בהשתלת שיער מדובר בפעולה שאינה הפיכה, מה גם שהעלויות גבוהות פי כמה. על כן חשוב לבצע סקר שוק מעמיק, ולבחור בקליניקה שתספק לכן את הידיים המקצועיות ביותר, כמו גם את שיטות הביצוע המתקדמות ביותר.

 

אלו שיטות תציע לכן קליניקה איכותית בתחום?

בגדול, השתלת שיער היא הליך כירורגי בו זקיקי שיער (יחידות מייצרות שיער) מועברים מהאזור התורם של האישה (העורף) אל האזור שדורש הגדלה של צפיפות השיער. ההבדל בין השיטות טמון באופן שבו מבצעים את העברת הזקיקים, כאשר ניתן לציין 2 שיטות מרכזיות לשם ביצוע הפרוצדורה:

 

  • FUE – השתלת שיער FUE כוללת את הוצאת הזקיקים מאזור העורף כבודדים ואת השתלתם באזור המיועד "אחד-אחד", בעומק ובזווית הנכונים ביותר ובהתאם לקו השיער שתוכנן ע"י הרופא והמטופלת יחדיו. ההשתלה צריכה להתבצע כאשר האזור מגולח, כך שעל האישה להשתמש בכובע מספר חודשים לאחר ההשתלה. בסופו של דבר השיער שצומח הוא טבעי, צפוף והכי חשוב – חזק וקבוע. ניתן לחפוף אותו, לסרק, לצבוע ובהמשך ניתן להוסיף נפח על ידי הארכות שיער מלאכותיות.

 

  • FUT – לעומת שיטת ה- FUE, בשיטה זו זקיקי השיער מוצאים עם פיסות עור כקבוצות ולא כיחידים. כך שאם בשיטת ה- FUE הרופא יכול לבחור איזו צפיפות זקיקים לקבוע באזור ההשתלה, הרי שבשיטת ה- FUT הוא נשען על הצפיפות הטבעית של הזקיקים כפי שמצוי באזור העורף של המטופלת.

 

בגדול ניתן לומר כי שיטת ה- FUT מתאימה לאזורי השתלה מצומצמים וכאשר הצפיפות הטבעית של זקיקי השיער של האישה גבוהה יחסית. בשאר המקרים יש להעדיף את שיטת ה-FUE שנחשבת למדוייקת יותר.  

 

הטיפולים המשלימים שעושים את ההבדל

כל אשה שבוצע הליך כלשהו על שיערה (צביעה, החלקה, השתלה), חייבת להשתמש בחומרים מזינים על מנת לשמור על שערה כהלכה. בהשתלת שיער הדבר תופס משנה חשיבות שכן קים הכרח שכמה שיותר זקיקים ייקלטו לאחר ההשתלה. לשם כך חשוב לקבל את הטיפולים בקליניקה הטובה ביותר שתוכלו להרשות לעצמכן, וכמו כן מומלץ שהטיפול יכלול גם הליך PRP, שהוא למעשה שימוש בסרום וטסיות דם על מנת להעשיר את אזור ההשתלה בחומרים מזינים חיוניים, לזרז את ההחלמה ולהגדיל את אחוזי הקליטה של הזקיקים המושתלים.

Whatsapp us

Share This

Share this post with your friends!